Klacht Seats and Sofas: weer problemen met seats and sofas

Renate T

Na een bankstel gekocht te hebben van 1600 euro . Doorgezakte leuningen , doorgezakte zitgedeeltes enz...
Na een klacht via deze site is er een bedrijf langs geweest voor de schade aan de bank.
Nu weer 2 maanden niks gehoord van SaS ,maar weer gebeld , moet ik mijn bank komen brengen , een leenbank mee nemen , wachten op een nieuw bankstel en weer de leen terug brengen en de nieuwe ophalen.
Dat kost me 50 euro per keer , wie gaat dat betalen .
Ik wil geen vies leenbankstel en het bankstel wat ik mee krijg past niet bij mij door het trappen huis , word gezegd dat ik dan maar geen leenbank mee moet nemen.
Wat een onzin !!!! Ik wil dat ik mijn nieuwe bank kan ophalen en dan gelijk me kapotte bank kan ik leveren !!! of gewoon me geld terug want ben er klaar mee !!!!
Heb de bank nog geen jaar !! iedereen heeft plezier van zijn bank en ik niet

Kapotte bank inleveren en gelijk de nieuwe bank meenemen .
Dan kost het mij maar 1 x 50 euro om een bus te huren want moet ook 250 euro borg betalen voor de bus en dat heb ik echt niet .
Dan moet ik dat betalen van de huur en later betalen en omdat 2 x te doen krijg ik daar problemen mee

Seats and Sofas
    Geachte,
    Heeft u voor mij nog een order nummer..
    Renate T
    Heb geen ordernr bij de hand Maar mijn naam is Renate Tribhawansingh
    Spijkenisse
    Seats and Sofas
    Geachte,
    de meubelen moeten terug naar de fabrikant ter reparatie.

Ook een klacht indienen over Seats and Sofas?