Klacht Seats and Sofas: Wij zijn moe geef ons bankstel naar de waarde van ons geld

Richard !

Wij hebben op 30 mei onze aankoop gedaan 13 augustus hebben we ons bank ontvangen de klachten waren er gelijk hardheid stroefheid van loungedeeltes waar we geen goed gebruik van kon maken metalen staal die in je nek voelt krakende geluiden naden die los zitten en slordig afgewerkt
Onze bank is uiteindelijk op 4 oktober opgehaald we hebben et 18 november terug ontvangen de stroefheid van de bank is verholpen .
Echter is et gekraak en de metalen gedeelte in de nek niks aan gedaan ik ben vandaag op de bank gaan zitten met me hoofd naar achter laten vallen en heb serieus me zelf bezeerd je voelt er metaal in je nek je rug we zijn moe gezien dat we ook rugklachten hebben en 2400 euro hebben betaald voor een bank waar we goed op kunnen zitte nu zijn we half jaar veder en nog zitten we slecht geef ons alstublieft ons geld terug of een bank naar waarde van ons geld

Ons geld terug of bankstel naar waarde van ons geld

Seats and Sofas
    Beste meneer/mevrouw Balak,

Wat vervelend om te horen dat uw bank niet naar wens is. Wij willen er zorg toe dragen dat uw ervaring zo goed mogelijk wordt opgelost en komen graag met u in contact. Zou u uw ordernummer willen doorgeven via het contactformulier? https://www.seatsandsofas.nl/klantenservice/contactformulier/ Dan wordt er zo snel mogelijk contact met u opgenomen.

Sylvia - Seats and Sofas

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Seats and Sofas?