Klacht Seats and Sofas: Zeer slechte verkoper Mario van vestiging Nieuwegein

Davey

Afgelopen weekend bij Seats and Sofas in Nieuwegein geweest voor een nieuw voorstel. Wij zijn daar geholpen door Mario, naja geholpen kan je het eigenlijk niet noemen.

Zeer agressieve verkoopstyle en zeer amateuristisch. Al vanaf moment één was dit zo doorzichtig. Wij kregen in eerste instantie een bank aangeboden voor €1.700,-. Toen we de winkel wilde verlaten zonder een aankoop te doen werd dezelfde bank aangeboden voor €1.001,-.

Toen we kenbaar maakten alsnog geen interesse te hebben kwam Mario met het magische verhaal dat de bank ingekocht is voor een bedrag van €2.200,-. Toen ik aangaf dat hij een lastig verhaal heeft richting zijn baas (een bank verkopen met €1.200,- verlies) gaf hij aan dat hij de eigenaar/baas is van de vestiging in Nieuwegein. Na research op LinkedIn kwam ik erachter dat hij zoals ik al vermoede een simpele verkoopadviseur is.

Al met al een zeer slechte ervaring, ik zal nooit van mijn leven meer een stap zetten in een Seats and Sofas vestiging.

Mensen eerlijk behandelen, prijzen vermelden bij banken en gewoon eerlijk handelen.

Ook een klacht indienen over Seats and Sofas?