Klacht Seatwave: Pas na het evenement betaald krijgen, Seatwave

aiden

Ik heb kort geleden 2 kaartje verkocht voor een concert via Seatwave
Ik heb naar alle stappen gekeken op de website en zag niets raars tussen, en dus besloot ik de kaartjes te verkopen via seatwave
Vervolgens krijg ik een mail een paar uur later dat de kaartjes verkocht zijn
maar nou zag ik in de mail dat ik pas 14 dagen NADAT het evenement heeft plaatsgevonden betaald krijg!!
dit venement vins pas volgend jaar oktober plaats
ik dacht meteen, huh? dit zag ik niet op de website. anders had ik de kaartjes nooit te koop aangeboden op seatwave
ik heb contact opgezocht met seatwave via de nederlandse twitter pagina
maar geen gehoor. via de britse twitter pagina kreeg ik alleen hetzelfde te zien als op de website. ik heb aangegeven te willen annuleren, dit kan dus niet
ik heb hun gebeld en de klantenservice ligt ergens in bulgarije. het staat in de algemene voorwaarden zei die persoon
maar dit hoort duidelijk in de stappen te staan voordat je gebruikt maakt van de service

ik zou graag mijn geld willen zodra ik de kaartjes verstuur aan de koper
indien dit niet kan, wil ik graag van de verkoop af zien
dat je achteraf pas je geld krijgt hoort niet in de Gebruikersovereenkomst sectie 4.10 te staan
geef duidelijk aan dat je pas achteraf je geld krijgt
dit is gewoon misleiding
ondertussen is seatwave de enige die er op dit moment iets aan verdient
ik kan jullie niet mailen
dit is ook slecht
via twitter reageren jullie niet

Wij vinden dat Seatwave hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Seatwave?