Klacht Seatwave: Seatwave negeert je rechten als verkoper!

Klachtnummer
# 53243
Gebruiker
NJama
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op seatwave.com heb ik concertkaarten aangeboden. Ik wilde ze snel verkopen.
Ik besloot de prijs naar beneden te halen en toen kreeg ik een e-mail. Ze hadden eventueel kopers maar de betaling was mislukt. Aangezien IK de eigenaar ben van de kaarten, had ik besloten de kaarten van de reservering te halen. Als de kopers het niet kunnen betalen, dan verkoop ik ze liever aan iemand anders.
Vervolgens krijg ik dagen later van seatwave dat de betaling rond is. Ik had de kaartjes al gedeactiveerd en heb ze vriendelijk gemaild dat ze niet beschikbaar zijn.
Vanaf dat moment kreeg ik dreigmailtjes dat ik boete moet betalen, dat ik verplicht ben de kaarten via hen te verkopen. Ik word door hen bedreigd en gedwongen en ik heb ze duidelijk gemaakt dat ik de eigenaar ben en in mijn recht sta.
Ze blijven me bedreigen met boetes en ik voel me beroofd van mijn rechten!!!
Ze behandelen me schandalig en negeren mijn rechten!!
VERKOOP NOOOOOIT TICKETS via seatwave.com!
NJ

De oplossing

Dat seatwave stopt met de dreigementen en de onrechtmatige verkoop annuleert!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Seatwave hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Seatwave?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen