Klacht Sebregts Installatietechniek: ten onrechte rekening ontvangen voor kalkverstopping in condensafvoer 9 maanden na plaatsing nieuwe cv-ketel

Klachtnummer
# 28791
Gebruiker
coreopsis
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 12-07-2012 is door Sebregts een nieuwe Nefit HR cv-ketel geplaatst. Gekoppeld a/ d bestaande Radson-boiler. Op 26-04-2013 lekkage gemeld. Door Sebregts meteen verholpen na constatering van kalkverstopping. Ernstige wateroverlast dóór het plafond van de onderliggende badkamer. Bij de installatie is verzuimd de aansluitleiding kalkvrij te maken gezien de enorme hoeveelheid kalk die er uit kwam. Ook volgens de monteur kan dit niet in 9 maanden zijn ontstaan. HR-ketels produceren zoals bekend veel kalk.
Een rekening ad E.76,19 is m.i. ten onrechte, waar sprake is van nalatigheid.

Bovenstaand met fa Sebregst uitvoerig gecommuniceerd, maar Hr. Musters (service-coordinator) blijkt niet voor rede vatbaar.

De oplossing

De rekening die ik heb ontvangen E.76,19 (een uurloon-weekend) moet m.i. vervallen.

Na diverse telefoongesprekken en e-mails met de firma Sebregts als laatste mail van hun:
U moet de rekening betalen anders treffen wij incassomaatregelen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Sebregts Installatietechniek hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Sebregts Installatietechniek?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen