Klacht Sebregts Installatietechniek: ten onrechte rekening ontvangen voor kalkverstopping in condensafvoer 9 maanden na plaatsing nieuwe cv-ketel

coreopsis

Op 12-07-2012 is door Sebregts een nieuwe Nefit HR cv-ketel geplaatst. Gekoppeld a/ d bestaande Radson-boiler. Op 26-04-2013 lekkage gemeld. Door Sebregts meteen verholpen na constatering van kalkverstopping. Ernstige wateroverlast dóór het plafond van de onderliggende badkamer. Bij de installatie is verzuimd de aansluitleiding kalkvrij te maken gezien de enorme hoeveelheid kalk die er uit kwam. Ook volgens de monteur kan dit niet in 9 maanden zijn ontstaan. HR-ketels produceren zoals bekend veel kalk.
Een rekening ad E.76,19 is m.i. ten onrechte, waar sprake is van nalatigheid.

Bovenstaand met fa Sebregst uitvoerig gecommuniceerd, maar Hr. Musters (service-coordinator) blijkt niet voor rede vatbaar.

De rekening die ik heb ontvangen E.76,19 (een uurloon-weekend) moet m.i. vervallen.

Na diverse telefoongesprekken en e-mails met de firma Sebregts als laatste mail van hun:
U moet de rekening betalen anders treffen wij incassomaatregelen.

Wij vinden dat Sebregts Installatietechniek hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Sebregts Installatietechniek?