Klacht Secret Escapes: Secret Escapes weigert een refund van een boeking die vanwege corona maatregelen NIET door kan gaan.

sad Niet opgelost
ToDa

Vanwege de corona maatregelen kan mijn overnachting in Luik niet doorgaan, die via Secret Escapes is geboekt. Zij innen wel de kosten (vooraf via creditcard) maar weigeren nu een refund!! Terwijl de policy van het hotel zelf is dat annulering of wijziging altijd mogelijk is, kosteloos. Wij voelen ons opgelicht door Secret Escapes.

Het bedrijf dient de geinde kosten terug te betalen, eventueel minus de secret escapes kosten a ransom van 10€.

ToDa
Secret Escapes heeft aangeboden een omboeking te doen naar een latere datum. Ik heb ze gewezen op de wet die heel expliciet, duidelijk en swingend is: de klant heeft recht op restitutie. Als coulance heb ik een andere datum voorgesteld voor de boeking. Met een bevestiging daarvan hunnerzijds is de klacht afgehandeld. Anders dus niet.

Ook een klacht indienen over Secret Escapes?