Klacht Secretroom : Heb 117,40 aan annulering moeten betalen en heb het 2 maanden van te voren geannuleerd

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 280309
Gebruiker
Debby
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik had geannuleerd en ik moest voor die annulerings 117,00 euro betalen en ik heb 2 maanden van te voren geannuleerd , dit kan egt niet heb noooooooit gehoord van zo veel geld ,gehoord nergens , dus eingelijk ijs ik mjn geld wel terug anders ga ik andere maatregelen nemen

Mensen dus kijk goed naar secretrooms want anders moet je ook dik 117,50 betalen voor je annulering
Groeten

Deborah

De oplossing

Ijst geld terug anders andere maatregelen

2 reacties

  1. Auteur
    Secretroom
    Datum
    Beste Deborah,

    We vinden het vervelend om te horen dat je er een negatieve ervaring aan hebt overgehouden. We nemen na het weekend contact met je op om te kijken hoe we deze situatie kunnen oplossen.

    Met vriendelijke groet,

    Casper van Secret Rooms
  2. Auteur
    Secretroom
    Datum
    We vinden het jammer dat je het op deze manier wil afsluiten.

    Wij hebben van tevoren duidelijk aangegeven wat de consequenties waren bij het wijzigen van de reservering naar een andere locatie. Daarna hebben we je coulante geboden, uitstel van betaling gegeven en arrangementen verwijderd van het totaalbedrag.

    Van tevoren is duidelijk gemaakt dat er kosten aan verbonden zouden zitten, ongeacht de termijn van annuleren.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Debby
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Secretroom ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen