Klacht Secretroom : Ik ben misleid door de fotos oo de site en er is geen oplossing voor mij gezocht.

Jody_J

Ik ben misleid door de foto’s op de site van secretrooms.nl
Er is voor mijn verjaardag een reservering gemaakt via de site. De foto’s waarvan wij dachten een reservering voor te hebben klopt niet. Wij hebben een aanbetaling gedaan van €80 en de rest zou in de saunater plekken betaald worden. Wij zijn er achter gekomen dat we een reservering hebben bij een sauna die wij niet hebben gekozen. En wij hebben contact opgenomen met [naam verwijderd door moderator] van secret rooms waarvan ik moet geloven dat hij de baas is. Dit heb ik nog nooit meegemaakt... Dit gesprek was zo onprettig er bleef maar gezegt worden dat dit onze schuld is terwijl er hele andere foto’s zijn aangegeven bij de reservering die wij gemaakt hebben. [naam verwijderd door moderator] (De baas) kon geen enkele mogelijkheid vinden voor een oplossing er werd helemaal geen moeite gedaan voor een oplossing. Zo word je als klant behandeld ik ben in shock! Ik kan gewoon niet geloven dat er zo met klanten word omgegaan. Er word geen oplossing gezocht alleen maar doorlopende discussies. Waar uit er elke keer in mijn oor opgehangen word terwijl ik naar een oplossing zoek omdat ik ook al een deel betaald heb.

Ik vind dit echt geen stijl! De slechte ervaring ooit en dan ook nog eens een opmerking: Ach dan maar een klantje minder! Er word geen oolossing of medeleven getoont.

De reservering verzetten op de juiste locatie of geld terug.

Secretroom
    Beste J,

Uiteraard is het zeer vervelend dat je hier een negatieve reactie aan over hebt gehouden. De locatie waarvoor je initieel had gereserveerd was niet beschikbaar dus we hebben gezocht naar een alternatief. Hier is waarschijnlijk een miscommunicatie ontstaan over welke locatie het ging. De reservering is 5 dagen van tevoren bevestigd en zonder tegenbericht zijn wij er vanuit gegaan dat alles in orde was.

Ongeveer 2 uur voor check-in heeft onze klantenservice aangegeven dat wij op deze korte termijn niets meer kunnen wijzigen en dat de locatie die je bedoelde reeds volgeboekt was.

Je hebt toen de keuze gekregen: De reservering laten vervallen, het aanbetaalde geld kon je niet terugkrijgen en daar doen we het dan mee af, dit was al coulance. Ook kon je toch naar de sauna gaan, het bedrag bijbetalen en genieten van de faciliteiten.

Voor het laatste is gekozen en wij hebben begrepen dat alles naar wens is geweest dus gaan er vanuit dat alles toch is goedgekomen.

Ook een klacht indienen over Secretroom ?