Klacht Secretroom : Ik ben misleid door de fotos oo de site en er is geen oplossing voor mij gezocht.
Details
De klacht
Ik ben misleid door de foto’s op de site van secretrooms.nlEr is voor mijn verjaardag een reservering gemaakt via de site. De foto’s waarvan wij dachten een reservering voor te hebben klopt niet. Wij hebben een aanbetaling gedaan van €80 en de rest zou in de saunater plekken betaald worden. Wij zijn er achter gekomen dat we een reservering hebben bij een sauna die wij niet hebben gekozen. En wij hebben contact opgenomen met [naam verwijderd door moderator] van secret rooms waarvan ik moet geloven dat hij de baas is. Dit heb ik nog nooit meegemaakt... Dit gesprek was zo onprettig er bleef maar gezegt worden dat dit onze schuld is terwijl er hele andere foto’s zijn aangegeven bij de reservering die wij gemaakt hebben. [naam verwijderd door moderator] (De baas) kon geen enkele mogelijkheid vinden voor een oplossing er werd helemaal geen moeite gedaan voor een oplossing. Zo word je als klant behandeld ik ben in shock! Ik kan gewoon niet geloven dat er zo met klanten word omgegaan. Er word geen oplossing gezocht alleen maar doorlopende discussies. Waar uit er elke keer in mijn oor opgehangen word terwijl ik naar een oplossing zoek omdat ik ook al een deel betaald heb.
Ik vind dit echt geen stijl! De slechte ervaring ooit en dan ook nog eens een opmerking: Ach dan maar een klantje minder! Er word geen oolossing of medeleven getoont.
De oplossing
De reservering verzetten op de juiste locatie of geld terug.De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.