Klacht Secuallgroep: Secuallgroep contract ellende en vele problemen, klant wordt gevangen gehouden

Klachtnummer
# 303019
Gebruiker
Service is een mentaliteit!
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Klant wil na 60 maanden overstappen naar een andere provider, dit staan ze niet zomaar toe;
1) Er is een overeenkomst getekend voor 60 maanden op 31 juli 2013 en 6 maanden voor het verstrijken van de afloop ruim op tijd opgezegd.
2) Secuallgroep beweert dat de afloop van de overeenkomst pas op 15 september 2018 is.
3) In hun algemene voorwaarden http://secuallgroep.nl/algemene-voorwaarden/ staat beschreven dat er geen bijkomende kosten worden berekent voor het opzeggen als je op tijd opzegde. Secuallgroep rekent gemakshalve 20% boete.
4) Veel tegenstrijdigheden in hun algemene voorwaarden en overtredingen zoals contract verlening.
5) Secuallgroep is een partij die zijn klanten niet goed service verleent, keer op keer zijn er jarenlang problemen geweest. Ze laten ontevreden klanten niet gaan!

De oplossing


1) Er is een juridische overeenkomst van 60 mnd en geen dag langer, nergens is beschreven dat de overeenkomst later is ingegaan.2) Contract dient uiterlijk 31 juli worden overgenomen te kunnen worden door de nieuwe provider.
3) Klant krijgt geen boete
Klant eist een schadevergoeding voor de ellende met de Secuallgroep.
Klant zal een klacht indienen bij de ACM en zijn beklag doen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Secuallgroep hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Secuallgroep?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen