Klacht Secucam Techniek: Garantie camerasysteem

TR

Ik heb in Nov. 2012 een Camerasysteem gekocht bij Secucam Techniek. Die hebben ze toen geïnstalleerd en dat werkte naar behoren. Tot begin augustus dat het systeem het niet meer werkt. Wij hebben Secucam gebeld en die zou iemand langs sturen.
De monteur kwam langs met een bonnetje dat betaald moet worden voor een harde schijf? Wij vroegen ons af hoe weet u wat het is zonder gekeken te hebben? en de camerasysteem is 20 maanden oud. Dat hoort niet kapot te gaan? We hebben geweigerd te betalen zonder dat er gekeken werd. En wij gaan ervan uit dat z'n systeem wel langer dan 20 maanden moet meegaan? Na een aangetekende brief te hebben verzonden, en diverse e-mails. werd mij verteld dat ze geen tijd voor deze "onzin"hebben. En dat er maar 1 jaar garantie wordt verleend.

Dat het systeem naar behoren werkt, want wij zitten in een risico gebied. en zonder camerasysteem is dat een zeer grote risico. Tevens zijn wij van mening dat z'n systeem een langere levensduur heeft dan 20 maanden bij zeer normaal gebruik! De leverancier wil geen oplossing aanbieden.

Wij vinden dat Secucam Techniek hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Secucam Techniek?