Klacht Securitas: abonnement opzegging word niet serieus genomen

gedupeerd

Drie maal heb ik een poging gedaan om te melden dat ik mijn abonnement op wil zeggen van mijn alarm-systeem. Van Securitas ben ik naar Verisure gestuurd en toen weer terug naar Securitas. Ik moest nogmaals Verisure bellen en kreeg ik "Jason" aan de lijn. Een aardige man maar ik denk dat hij uit Frankrijk kwam. Zo was zijn accent en het spijt me te moeten zeggen, maar ik kon de beste man hoe goed hij het ook bedoelde niet verstaan, laat staan begrijpen.
Ik ben blij dat ik nú al ben begonnen met opzeggen want het is nog steeds niet gelukt en voor je het weet zit ik er wéér een jaar aan vast.
Ik zou teruggebeld worden door iemand van Verisure óf van Securitas zo werd me beloofd maar het is nu zes weken geleden en ik moet het telefoontje nóg krijgen. Heb hierna nog twee maal gemaild maar ook geen reactie alleen dat de mail ontvangen was. Ik vind dit geen goede service. Bijna vijf jaar ben ik lid geweest dus ik hoop op een goed einde van het contract. Hopelijk kunt u me helpen.

Graag zou ik een terugkoppeling van u ontvangen wat te doen.
Dat ik een bevestiging heb dat ik straks ook daadwerkelijk van het contract af ben.
Ik heb nu het idee dat ik van het kastje naar de muur word gestuurd.

Securitas
    Geachte heer/mevrouw van Buuren,

Helaas kunnen wij uw verzoek tot ontbinding niet in behandeling nemen.
    Het contract loopt via de firma Verisure ook wel bekend als SecuritasDirect. Dit is een andere firma als Securitas Alert Services. U kunt contact opnemen met de firma Verisure op telefoonnummer 088-088 89 99.

Indien u nog vragen heeft vernemen wij dit graag van u.

Securitas

Ook een klacht indienen over Securitas?