Klacht Securitas: abonnement opzegging word niet serieus genomen
Details
De klacht
Drie maal heb ik een poging gedaan om te melden dat ik mijn abonnement op wil zeggen van mijn alarm-systeem. Van Securitas ben ik naar Verisure gestuurd en toen weer terug naar Securitas. Ik moest nogmaals Verisure bellen en kreeg ik "Jason" aan de lijn. Een aardige man maar ik denk dat hij uit Frankrijk kwam. Zo was zijn accent en het spijt me te moeten zeggen, maar ik kon de beste man hoe goed hij het ook bedoelde niet verstaan, laat staan begrijpen.Ik ben blij dat ik nú al ben begonnen met opzeggen want het is nog steeds niet gelukt en voor je het weet zit ik er wéér een jaar aan vast.
Ik zou teruggebeld worden door iemand van Verisure óf van Securitas zo werd me beloofd maar het is nu zes weken geleden en ik moet het telefoontje nóg krijgen. Heb hierna nog twee maal gemaild maar ook geen reactie alleen dat de mail ontvangen was. Ik vind dit geen goede service. Bijna vijf jaar ben ik lid geweest dus ik hoop op een goed einde van het contract. Hopelijk kunt u me helpen.
De oplossing
Graag zou ik een terugkoppeling van u ontvangen wat te doen.Dat ik een bevestiging heb dat ik straks ook daadwerkelijk van het contract af ben.
Ik heb nu het idee dat ik van het kastje naar de muur word gestuurd.
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.