Opgelost door Securitas: Falende probleem oplossing bij Securitas

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 342398
Gebruiker
Rene
Datum
1 reactie

Details

De klacht

1e kerstdag toen ik rond 7 uur morgens het alarm uit wilde schakelen, reagerende het systeem niet op de code en ging het systeem af.

De meldkamer belde niet!!!

Het systeem reageerde niet op de code en de app gaf aan dat het systeem niet aangemeld was. Ik heb, terwijl het alarm nog af ging, zelf de meldkamer gebeld. Die konden in eerste instantie het systeem niet eens vinden. Ik het tenslotte de batterijen uit de diverse alarmgevers gerukt om de boel stil te krijgen!!!!

Intussen had de meldkamer gevonden dat het contract gecanceld was?????? In onderstaande bericht het ik aangegeven dat dat per 15 februari pas is!!!!!!

Kortom, weer een behoorlijke puinhoop.

De ’services dienst’ is pas donderdag na kerst weer bereikbaar is.

Ik wil zsm (nog voor nieuwjaar, niet pas na 2 weken) een monteur om de defecte onderdelen te vervangen en dat het systeem weer geactiveerd wordt.

En nog eens een goed gesprek met iemand in jullie organisatie om te evalueren of ik in mijn nieuwe huis het abonnement weer vervolg geef.

Ik het de incasso van afgelopen maand maar teruggeboekt en zal pas weer betalen als ik weet welke service er afgelopen tijd geleverd is……

Gewenste Oplossing
Ik wil zsm (nog voor nieuwjaar, niet pas na 2 weken) een monteur om de defecte onderdelen te vervangen en dat het systeem weer geactiveerd wordt.

En nog eens een goed gesprek met iemand in jullie organisatie om te evalueren of ik in mijn nieuwe huis het abonnement weer vervolg geef.

Ik het de incasso van afgelopen maand maar teruggeboekt en zal pas weer betalen als ik weet welke service er afgelopen tijd geleverd is……

Update 6 jan:Inmiddels verschillende malen contact gehad, maar probleem maar deels verholpen.Het systeem is goed, maar de organisatie achter dit bedrijf is zeer, zeer amateuristisch. Zou daarom niet aanraden om hiermee in zee te gaan totdat ze de organisatie aangepast hebben.

De oplossing

Defecte onderdelen vervangen en alles herstellen

1 reactie

  1. Auteur
    Rene
    Datum
    Mijn excuses, heb de klacht inmiddels bij de juiste geplaatst.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Rene
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Securitas?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen