Klacht Securitas: geen verbinding alarmcentrale

moennasing

wij hebben vanaf 18 maart 2013 geen verbinding met de centrale. we betalen wel elke maand de premie tot heden. ik heb op 6 november 2013 een monteur laten komen op jullie aanraden. De alarm is diverse keren afgegaan maar we hebben van de centrale niks vernomen. jullie hebben nooit gereageerd als de alarm afging.

ik ga de kosten van de monteur niet betalen dat is voor jullie rekening. De maanden vanaf 18 maart 2013 tot heden dat ik heb betaald wil ik terug. ik stel jullie aansprakelijk voor het feit dat ik dacht dat we aangesloten waren terwijl dat niet het geval was. gelukkig is er niks gebeurd waardoor ik de schade anders op jullie had verhaald. ik wil een verklaring waarom wij al die maanden niet wisten dat we niet aangesloten zijn bij de centrale en waarom dat niet aan ons is gemeld.

Securitas
    Geachte heer Moennasing.Wij vinden het zeer vervelend dat u al enige tijd geen verbinding heeft met de meldkamer. Wij zoeken graag voor u uit waar het mis is gegaan, wij willen u vragen om uw gegevens door te sturen naar onze afdeling Customer Care via het e-mailadres customercare@securitas.nl. Graag ontvangen wij uw e-mailadres en klantnummer. Zodra wij uw bericht hebben ontvangen zullen wij de klacht zo spoedig mogelijk in behandeling nemen en er middels een verklaring bij u op terug komen.Met vriendelijke groet,Securitas Customer Care
    040-2895825
    moennasing
    Er zijn verschillende redenen waarom ik niet tevreden ben over de manier waarop mijn klacht is behandeld. Ik heb tig keer moeten bellen en werd elke keer van hier naar daar doorgestuurd. Wat mij elke keer verbaasde is dat ik verschillende dingen te horen kreeg waaruit blijkt dat niemand dus wist hoe ze het probleem moesten oplossen en dat mij maar wat werd wijsgemaakt. Het heeft mij veel te veel tijd gekost, elke keer zonder resultaat.

moennasing

Ook een klacht indienen over Securitas?