Klacht Securitas: Graag zou ik mijn abonnement stopzetten.

Status
content Niet opgelost
Klachtnummer
# 312743
Gebruiker
Elmont
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik ben 2 jaar bezig om mijn abonnement stop te zetten bij Securitas. Op mijn brieven en e-mailberichten om het stop te zetten krijg ik mijn brief aangetekend retour en geen reactie op mijn emailbericht. Bij telefonisch contact dan word ik doorverwezen naar een andere afdeling. Kortom mijn bericht komt nooit aan op de juiste afdeling. Het lijkt op een levenslange, verplichte abonnement. Hoe kan ik mijn abonnement stopzetten?

De oplossing

Graag wil ik mijn abonnement stopzetten.

1 reactie

  1. Auteur
    Securitas
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Naar aanleiding van uw bericht heb ik geprobeerd telefonisch contact met u op te nemen. Helaas kreeg ik geen gehoor.

    Uw contract loopt inderdaad via Syromi/FamilyAlert. Wij mogen uw opzegging daarom niet rechtstreeks doorvoeren. U dient op te zeggen bij Syromi/FamilyAlert en zij geven dat door aan ons.
    In de bijlage die u heeft toegevoegd zie ik dat u de opzegging al naar syromi heeft verstuurd.
    Ik heb daarop een mail gestuurd naar Syromi/FamilyAlert (administratie@uni-sell.nl) met de vraag of ze de opzegging zo spoedig mogelijk in behandeling kunnen nemen.
    Voor de verdere afhandeling van uw opzegging dien ik u toch te verwijzen naar Syromi/FamilyAlert. Wij hebben bovenstaand e-mailadres van hen en telefoonnummer 0186-612648.

    Mocht dit niet goed gaan of u vragen heeft, kunt u contact met ons opnemen via 088-322 11 00 of customercare@securitas.nl .

    Met vriendelijke groet,

    Marenka
    Customer Care Securitas

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Elmont
Datum
Uiteindelijke oplossing
Er is mij toegezegd dat het stopzetten naar de juiste afdeling is doorgestuurd en ik moest ook een bericht sturen naar de juiste afdeling en ik heb geen bevestiging gekregen dat deze kwestie is afgerond.
Status
niet opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Securitas?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen