Klacht Securitas: het niet verschijnen na gemaakte afspraken v/d monteur.

Klachtnummer
# 18486
Gebruiker
Anoniem
Datum
0 reacties

Details

De klacht

in 2011 een alarm van securitas aan laten leggen, in mei 2012 een storing geen signaal meer naar de meldkamer, deze melde dat aan mij.op 23 juli 2012 zou er een monteur komen,voor het jaarlijks onderhoud, zo lang kon ik wel wachten met die storing. Geen monteur op die datum, gebeld, en een nieuwe afspraak gemaakt, voor 6 augustus 2012
geen monteur op die datum. Dit gemeld aan de meldkamer, en de betalingen stopgezet.
na een half jaar 5 rekeningen ineens, geantwoord, dat het indienen van rekeningen voor niet verrichte diensten en of werkzaamheden strafbaar is. geen belangstelling meer voor dit bedijf, maar wil ook gen rekeningen meer ontvangen, te onbetrouwbaar.

De oplossing

Wegens nalatigheden geen belangstelling meer voor dit bedrijf, te onbetrouwbaar.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Securitas is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Securitas?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen