Opgelost door Securitas: Incasso na drie jaar....

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 82747
Gebruiker
baard
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Op 8 oktober ontvangst van een officiële ingebrekestelling (incl. dreiging met incasso-activiteiten etc.) m.b.t. een factuur van 2011....... Bedrag: € 41,05.
Telefonische navraag leert: "door een storing in ons systeem komen deze incasso's er nu pas uit"...

Op mijn vraag "hoe nu te controleren of het klopt?" het antwoord: "dan kijkt u toch gewoon in de administratie van drie jaar geleden? en als u dat te veel gedoe is moet u gewoon betalen, want wij hebben de wetten goed nageleefd".

Naar info@securitas bericht gestuurd...met klacht en geïnformeerd ook alle zakelijke contracten op te zeggen. Geen reactie.....

De oplossing

Geen incasso en excuus voor de behandeling

2 reacties

  1. Auteur
    Securitas
    Datum
    Geachte heer Aardema,Vervelend te horen dat u het telefonisch contact met mijn college op deze manier heeft ervaren.
    Het klopt inderdaad dat er wegens een systeem storing er een (te) lange periode geen aanmaningen zijn gestuurd.
    Waarvoor uiteraard onze welgemeende excuses.Feit blijft dat er wij als ondernemer u zelfs na 5 jaren mogen wijzen op een uitstaande vordering.
    Juridisch gezien hebben wij recht op dit bedrag.Echter na intern overleg hebben wij besloten het restant uit coulance te crediteren.Vertrouwende u naar behoren geïnformeerd te hebben Met vriendelijke groet,Securitas afd. Customer Care
  2. Auteur
    baard
    Datum
    Klacht afgehandeld

Uiteindelijke oplossing

Auteur
baard
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Securitas?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen