Klacht Securitas: Niet onderbouwde rekening na meer dan een jaar via incassobureau

Christavan leeuwen

Zaterdag 8 nov 2014rekening van het incassobureau flanderijn voor securitas met kosten om uiterlijk 11 november te betalen. direct een mail gestuurd naar het incassobureau met daarin de vraag hoe, wat waar wanneer. nooit bericht van securitas gehad, geen herinnering niks. verzocht om mij uiterlijk 10 nov te antwoorden, aangezien ik 11 nov het ziekenhuis in zou gaan. Geen reactie ontvangen zowel van securitymniet als van de deurwaarder. snel het geld overgemaakt ivm operatie? dinsdag 11 nov de deurwaarder gebeld. Ja, mijn mail ligt er nog om te beantwoorden, geen tijd voor, maar had ik maar moeten bellen kreeg ik als antwoord. Ik aangegeven dan ik graag dit via de mail doe zodat ik ook bewijs op schrift heb. Aangezien ik de vordering voldaan had, moest ik maar naar securitas zelf. Ik securimoest naar de deurwaarder voor informatie. Kastje naar de muur en nu nog niet geb door sec met uitleg factuur

Teruggebeld worden uitleg factuur en kosten deurwaarder terug als factuur klopt ivm geen herinnering aanmaning of wat dan ook zo ga je niet met klanten om. Deurwaarder geeft geen info meer omdat zaak afgedaan zou zijn ik heb alleen betaald door mijn opname en het niet snel handelen van securitas en deurwaarder. 3 mails naar securitas gestuurd en gebeld en ondanks belofte nog steeds niet teruggebeld. Bezorgt me veel stress tijdens het herstel van een zware operatie.

Securitas
    Na contact met mevrouw van Leeuwen zijn we tot een passende oplossing gekomen.
    Christavan leeuwen
    Hallo, securitas heeft mijn klacht goed en netjes opgepakt en naar behoren afgehandeld

Ook een klacht indienen over Securitas?