Klacht Securitas: Onjuiste voorstelling van zaken, onbetrouwbaar en veiligheid is niet gewaarborgd.

Y.M. Koster-witteveen

Zowat te veel om op te noemen. Onbetrouwbaar, veiligheid is niet gewaarborgd. Later bleek dat er helemaal geen contract was met de politie. Dus bij inbraak, overval moest men zelf de politie bellen. Maandelijkse bijdrage worden steeds verhoogd. Schriftelijke opzegging komt niet aan, bedreigingen dat men toch door moet betalen. Betaald men niet, dat wordt er een automatische telefoon installatie ingesteld, die je 6 à 8 keer per dag op belt. Meestal op de meest rare tijden, zoals s´morgens vroeg of s´avonds laat.Omdat ik in Portugal woon, dient deze uiteenzetting alleen als waarschuwing, om niet in zee te gaan met dit bedrijf.

Via een Advocaat proberen om de helft van de door mij betaalde installatie € 1000,-- terug te krijgen. en smartengeld voor de telefonische bedreigingen en stalking.

Securitas
    Geachte mevrouw, meneer Koster-Witteveen,

Hartelijk dank voor uw bericht.
    Bent u wellicht klant (geweest) van Securitas Direct BV? Dat is een ander bedrijf dan Securitas. In dat geval kunnen we ons de verwarring goed voorstellen, maar willen we u toch verzoeken om contact op te nemen met Securitas Direct BV.

Natuurlijk willen we u graag helpen waar we kunnen. U kunt daarvoor contact opnemen met de Customer Care afdeling van Securitas. E-mailen kan via customercare@securitas en u kunt ons bellen op 088 322 1100.

Ook een klacht indienen over Securitas?