Klacht Securitas: opzeggen van abonnement

Klachtnummer
# 174433
Gebruiker
wibe
Datum
2 reacties

Details

De klacht

heb eind mei gebeld en laten weten dat ik het abonnement op wil zeggen, omdat ik het systeem door ziekte al ruim een jaar lang niet gebruikt heb.
2 juni opnieuw gebeld en daarna een mail gestuurd met bovenstaande inhoud en gevraagd naar een leesbevestiging. Geen bevestiging gekregen.
21 juni weer een mail gestuurd over bovenstaand onderwerp. geen reactie
28 juni gebeld met het bedrijf en wordt doorverbonden. Helaas kan er op dit moment niemand mij te woord staan. Wordt vandaag zeker nog teruggebeld. Helaas geen telefoon ontvangen.

De oplossing

het bedrijf moet mij bevestigen dat het abonnement met ingang van 1 juli 2016 beeindigd is.

2 reacties

  1. Auteur
    Securitas
    Datum
  2. Auteur
    Securitas
    Datum
    Geachte heer Teunissen,

    Het spijt ons om te horen dat uw opzegging niet naar behoren verwerkt is.
    Wij hebben hier inmiddels telefonisch contact met u over gehad en bij u aangegeven dat het hier een aansluiting van Verisure betreft.

    Wij hebben uw klacht naar Verisure doorgestuurd en vertrouwen erop dat zij uw opzegging zo spoedig mogelijk zullen verwerken.

    Mocht u hier nog vragen over hebben, dan horen wij dat graag. U kunt contact met ons opnemen door te reageren op dit bericht. U kunt ook altijd met ons bellen op 088- 3 22 11 00 of mailen naar customercare@securitas.nl

    Met vriendelijke groet,

    Helene Derhaag
    Customer Care Securitas

    Met vriendelijke groet,

Ook een klacht indienen over Securitas?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen