Klacht Securitas: Securitas toont wangedrag aan je deur

rd

Vandaag een verkoper van securitas aan de deur gehad.
Na aangegeven te hebben geen interesse te hebben bleeft de man maar doorgaan en weigerde weg te gaan. Hij noemde mij onbeschoft dat ik zijn verhaal niet wou aanhoren en vertoonde erg onprettig gedrag.
In plaats dat securitas de ongewenste mensen bij je weg houdt sturen ze ongewenste en onbeschofte mensen naar je toe.
Als ik al beveiliging nodig zou hebben zou securitas de laatste zijn waarmee ik zaken zou willen doen.

Securitas
    Beste Ray Do,

Vermoedelijk heeft u contact gehad met onze partner Uw Huis Veilig. Zij gaan in heel Nederland langs de deur om mensen te informeren over beveiliging en om aanbiedingen te doen m.b.t. alarminstallaties en meldkamerabonnementen. Zij gebruiken in hun benadering onze naam en onze logo.

Namens Securitas en Uw Huis Veilig wil ik graag onze excuses aanbieden betreffende wat bij u thuis gebeurd is. Het is duidelijk niet de bedoeling dat onze partner, mensen agressief en/of asociaal benaderd. We vinden het daarom ook erg vervelend dat dit gebeurd is. Graag willen wij deze zaak intern doorspelen.

Daarom willen wij onze partner Uw Huis Veilig op de hoogte stellen van deze zaak. Ik zou graag meer informatie van u willen aangaande dit incident. Heeft u voor mij een naam en of een beschrijving van de persoon die bij u aan de deur kwam? Graag zou ik ook uw adres gegevens willen hebben.

Wilt u ons helpen? U kunt contact met ons opnemen door te reageren op dit bericht. U kunt ook altijd met ons bellen op 088- 3 22 11 00 of mailen naar customercare@securitas.nl

Vriendelijke Groeten,

Niels Gijben
    Customer Care Securitas

Ook een klacht indienen over Securitas?