Klacht Securitas: Solliciteren

Klachtnummer
# 156487
Gebruiker
Gokkiejkartel
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb gesolliciteerd bij securitas via werkenbijsecuritas.nl
Vervolgens maanden lang niks gehoord geen e-mail / telefoon.
In die tussetijd probeerde ik zelf contact op te nemen (meerdere malen ) maar dat lukte niet elke keer had ik voicmail te horen want niemand neemde telefoon op.
Na ongeveer 2 en half maanden krijg de ik E-mail binnen van securitas en daarin stond dat ik geen reactie gaf naar hun email/telefoon waarbij ik niks heb ontvangen mail of een oproep en daardoor was ik afgewezen.

De oplossing

1 reactie

  1. Auteur
    Securitas
    Datum
    Beste heer, mevrouw Kartal

    Wij betreuren de gang van zaken omtrent jouw sollicitatie. De communicatie voor de sollicitatie gaat via het systeem waarin je hebt gesolliciteerd. Helaas is het voor ons niet na te gaan waar het mis is gegaan.

    Wij wensen je succes met eventuele andere sollicitaties.

Ook een klacht indienen over Securitas?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen