Klacht Securitas: Verkoop aan de deur

Geachte Securitas,

U zou mij een groot plezier doen als u uw verkopers/adviseurs beter instrueert.

Sinds een geruime tijd hebben wij bij de voordeur, haast bijna over de bel heen geplakt, een sticker zitten met daarop de duidelijke tekst dat we niets aan de deur kopen en dat aanbellen dan ook geen enkele zin heeft. U zult begrijpen dat ik raar stond te kijken toen ik van mijn vrouw hoorde dat, ondanks al onze voorzorgmaatregelen, toch nog een colporteur aangebeld had. Toen ik de beste man in kwestie hierop aansprak was zijn reactie; "ik ben geen verkoper maar een adviseur"waarna ik doodleuk zijn standaard verkoop praatje te horen kreeg. Toen ik hierop reageerde dat ik hiervan niet gediend was, en ja nu in duidelijk Nederlands, moest ik me volgens hem niet zo druk maken. Juist zijn aanwezigheid aan mijn voordeur en zijn reactie wekt bij mij juist het tegenovergestelde op. Ik ga ervan uit dat u dit begrijpt.

Graag uw verkopers/adviseurs of hoe u ze ook mag noemen instrueren de keuze van de klant te respecteren. En als het onverhoopt toch zover komt dat men per ongeluk aanbelt dan is een welgemeend "Sorry, mijn fout, mijn excuses!" de enige reactie die overblijft. Ik snap dat het niet is wat men wil horen, maar Nee is toch echt Nee.

Securitas
    Geachte heer de Leeuw,Dankzij uw gegevens kunnen wij de adviseur, aan laten spreken op zijn gedrag.
    Wij willen u bedanken voor deze informatie. Uitraard respecteren wij uw keuze en wij willen onze excuses aanbieden dat u het bezoek van de adviseur op deze manier heeft ervaren.Wij vertrouwen erop u met deze informatie van dienst te zijn. Indien er nog vragen zijn kunt u contact met ons opnemen.Met vriendelijke groet,
    CustomerCare
    040-2895825
    customercare@securitas.nl
    DirkDeLeeuw62
    Ondanks de nette uiterst correcte, bijna standaard, reactie heb ik niet het gevoel dat mijn klacht het verschil maakt. Zeker niet gezien het fikse aantal soort gelijke klachten/reacties op deze site. We zullen maar het beste ervan hopen...Met vriendelijke groet,
    Dirk de Leeuw
    Rotterdam