Klacht Securiteit Hilversum: Garantie ? Doe er dan iets mee. Laat de klant niet voor onredelijke kosten opdraaien.
Details
De klacht
Ik meldde bij Securiteit dat mijn deurbel het niet meer doet en vroeg een monteur langs te sturen. De bel is eind 2014 door hun geplaatst. Het is een Friedland Master Bel, kost € 150.Een paar dagen later komt de monteur, vooraf gegaan door de waarschuwing: eerste halfuur kost € 64,00. Die constateert na een half uur dat de bel niet te repareren is, oplossing: nieuwe bel.
De garantie is 2mnd overschreden, de fabrikant doet hier dus niets aan en Securiteit kan hier ook niets aan doen. Misschien iets met de montagekosten, maar wat ik me daarbij voor moet stellen is niet duidelijk.
Voor Securiteit schijnt dit einde verhaal.
Ik kan me niet voorstellen dat een bel van die prijs na 2 jaar een weggooiprduct is. Zou toch minimaal 5 à 6 jaar en waarschijnlijk langer mee kunnen gaan.
De reactie van Securiteit verbaast me heel erg, wij zijn al lange tijd klant en we hebben altijd héél goede service gezien.