Klacht Securitystuff.nl: Bestelling niet geleverd

van Goor

Op 25 -10 -2015 een nieuwe broek M65 Nyco besteld via de website van Securitystuff.nl en direct het artikel betaald met Ideal op hun website. Hiervan direct een bevestiging per email ontvangen, echter daarna word het stil. Niets geen bericht over wanneer het artikel word geleverd of iets dergelijks, ook niet na het inloggen op de website waarbij een overzicht word getoond van de bestelling en de status ervan.
Op 30 -10 -2015 heb ik dan ook maar een email gestuurd naar: info@securitystuff.nl met de vraag om info te geven over de levering van het bestelde artikel. Maar hierop komt totaal geen reactie. Daarna op 6 -11 -2015 nogmaals een email gestuurd met het dringende verzoek toch met klem te reageren op mijn vragen betreffende levering van het artikel. Echter weer geen reactie, wat mij het sterke gevoel geeft opgelicht te worden. Daarom ben ik ook voornemens om morgen 11 -11-2015 aangifte te doen bij de politie tegen dit bedrijf.

Levering van het product per direct of terug storting van de betaling a € 23,99.
Geen reactie is aangifte bij de politie en een persoonlijk bezoek aan het vestigingsadres van securitystuff.nl

Securitystuff.nl
    Uw aankoopbedrag is gecrediteerd. Het genoemde artikel was niet meer leverbaar en is uit ons assortiment.

Uiteraard bent u van harte welkom op ons adres. Een kopje koffie staat altijd voor u klaar.

van Goor
    Weet u zeker dat u heeft gecrediteerd ? Want ik heb nog steeds geen teruggave van de betaling ontvangen. Via internetbankieren is dit een kwestie van hooguit 24 uur. Dus niet alleen woorden maar ook daden a.u.b.