Klacht Securitystuff.nl: Bestelling niet ontvangen en geen contact

Klachtnummer
# 527182
Gebruiker
CJM
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Mijn klacht is nog niet opgelost.

Er stond dat mijn bestelling gratis verzonden zou worden en ik heb niet aangegeven dat ik het wil ophalen!. Rotterdam is te ver weg voor mij.
Als jullie het niet gaan opsturen, dan wil ik de bestelling annuleren en mijn geld terug!

De oplossing

Bestelling verzenden of mijn geld terug.

Bijlagen

2 reacties

  1. Auteur
    CJM
    Datum
    Als u niet reageert, doe ik aangifte bij de politie voor oplichting.
  2. Auteur
    Securitystuff.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    Aangifte van Oplichting? Laten we a.u.b. normaal doen!

    Wij sturen deze boots inderdaad gratis op, maar als de klant aangeeft het op te willen halen (zie screenhot), dan bieden wij de gelegenheid om het af te halen.
    Dat u niet tevreden bent, dat wij niet gelijk binnen 1 minuut kunnen reageren op uw valselijke beschuldigen betekent niet dat wij u opgelicht hebben.

    Graag verwijs ik u naar bijgevoegde screenshot van uw bestelling. We hebben uw persoonlijke gegevens eruit gelaten.

    Nu u de boots geleverd wilt hebben, zullen we ze maandag met PostNL versturen. De trackcode ontvangt u in uw mail.

    We sluiten hiermee de case.

Ook een klacht indienen over Securitystuff.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen