Klacht Sedgwick: geen voorschot betalling terwijl tegen partij dit juridisch gezien moet doen

monika slot

Op 30-10-2017 heeft mevrouw een ernstig ongeval gehad en tegen partij ASR verzekering, heeft schade erkend, tegenpartij ASR heeft Sedgwick opdracht gegeven om de schade af te handelen, ASR verwijst ons keer op keer naar dit bedrijf, naar de behandelaar De heer [naam verwijderd door moderator], deze heeft mevrouw ook 1 armig op papier gezet en dit is ook bevestigt door de chirurg en meerdere artsen, ook is duidelijk komen te staan dat dit beperkingen geeft, er moet een WC voorziening worden geleverd een x bedrag voor haar verzorging, huishoudelijke hulp kosten vergoeding, telefoonkosten vergoeding, km kosten vergoeding CAK kosten vergoeding en zo zijn er nog een hele lijst aan kosten die tegenpartij zal moeten vergoeden er is met zeer veel moeite een klein voorschot geweest tot nog toe en dit bedrijf vindt dit bedrag toereikend zo niet al teveel, er is dringend een voorschot nodig zowel voor haar persoonlijke verzorging als huishoudelijke hulp en een geld bedrag voor de WC voorziening, mevrouw moet geholpen worden bij het naar de WC gaan en dit is goed op te lossen door een passende WC voorziening, gevraagde voorschotten blijven uit, de advocaat heeft ook al geprobeerd om maar iets te bereiken maar ook hier wordt niets mee gedaan,
er is door mevrouw haar partner 2 keer een redelijk afkoop bedrag genoemd en hier wordt ook niets mee gedaan,

een voorschot van 2500 euro voor de wc voorziening, 5000 euro voorschot voor huishoudelijke hulp, en 10 000 euro voorschot voor de geleverde persoonlijke verzorging van mevrouw

Wij vinden dat Sedgwick hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Sedgwick?