Opgelost door See Tickets: Afrekening inclusief onverplichte annuleringsverzekering is en geen specificatie te betalen bedrag

P.J.J. Sanderse

Bij bestelling tickets werd op het eind van het gesprek samenvatting van de boeking gegeven en van de kosten. hierbij werd terloops opgemerkt dat bedrag inclusief onverplichte annuleringsverzekering is (bedrag sec werd niet genoemd). Doorat mij dit opviel heb ik onmiddellijk gezegd dat ik aan de verzekering geen behoefte heb en dus werd deze onmiddellijk teruggedraaid. Wat mij stoort en m.i ook niet mag is dat deze verzekering toegevoegd was zonder mij expliciet te vragen of ik deze verzekering wilde afsluiten. Vervolgens ben ik zeer verbaasd dat ik geen detail van het te betalen bedrag heb gekregen: niet in de email met de link naar de betalingssite, noch op de betalingssite noch bij ontvangst van de tickets. Zover ik weet heb ik recht op een factuur/specificatie van de kosten . Wat zeer klantonvriendelijk is en een drempel opwerpt om eventueel een klacht in te dienen is het feit dat je hiervoor het 0900 nummer moet gebruiken a 45ct/min.

bij email met link naar betaalsite een specificatie van het te betalen bedrag (ticketkosten, boekingskosten en indien van toepassing annuleringsverzekeringskosten) zodat je kunt nagaan of het te betalen bedrag juist is.

See Tickets
    Klachten kunnen altijd kosteloos worden ingediend door het invullen van het contactformulier op onze website www.seetickets.nl
    P.J.J. Sanderse
    Het doorverwijzen naar een contactformulier is m.i geen afhandeling van een klacht. Ik heb dit formulier alsnog ingevuld en wacht nu een inhoudelijke reactie af.
    See Tickets
    Om onze gasten goed van dienst te kunnen zijn, bieden we standaard bij de kaarten een annuleringsverzekering aan. We melden hierbij dat dit een optionele verzekering betreft. U kunt uiteraard aangeven hier geen gebruik van te willen maken.
    Wanneer het onverhoopt niet duidelijk is geweest dat er een verzekering wordt aangeboden, zorgen wij dat deze alsnog ongedaan wordt gemaakt.Voor wat betreft de kosten; bij een telefonische reservering wordt standaard de reservering met de bijbehorende kosten herhaald voordat een betaalafspraak wordt gemaakt. Waneer u vragen hebt over de opbouw van het bedrag, kunnen onze medewerkers
    dit voor u specificeren.Desgevraagd sturen we een specificatie toe. We zullen zorgen dat u deze ontvangt.
    P.J.J. Sanderse
    Ik krijg alsnog een specificatie van het bedrag wat ik verschuldigd was. Blijft m.i vreemd dat je dat niet standaard (elektronisch) krijgt. De moderne tijd zal ik maar aannemen.

P.J.J. Sanderse

Ook een klacht indienen over See Tickets?