Klacht See Tickets: De Nationale Musicalcard

S. de Bruijn

Na een aantal teleurstellende berichten van Eventim (voorheen SeeTickets) dien ik op deze manier mijn klacht in.
Een aantal weken geleden kocht ik een Nationale Musical Card via de site van Eventim met de intentie het cadeau te geven aan iemand die graag naar de musical 'Soldaat van Oranje' wil gaan. Helaas bleek achteraf dat deze Nationale Musical Card alleen gebruikt kan worden voor Joop van de Ende Producties en dus niet voor de musical waar het voor bedoeld was.
Helaas wil het bedrijf Eventim de onbeschadigde en ongebruikte cadeaukaart niet terug nemen, blijkt uit hun zeer korte en zakelijke mails.
Ik heb aangegeven ook al blij en geholpen te zijn als de cadeaukaart omgeruild zou kunnen worden of dat er op een manier kaartjes geregeld kunnen voor Soldaat van Oranje, aangezien Eventim deze ook aanbiedt.
Het niet terugnemen van een cadeaukaart blijkt, na onderzoek, beleid te zijn van Eventim zelf, aangezien Primera in dit geval wel mijn geld terug gegeven zou hebben.

Ik zou graag een oplossing willen waarmee ik kaartjes kan kopen voor Soldaat van Oranje. Mijns inziens zou dat kunnen door de cadeaukaart terug te nemen, te ruilen voor een cadeaukaart waar dat wel mee kan of iedere andere oplossing waarmee we deze kaartjes zouden kunnen kopen/bestellen.

S. de Bruijn
    Helaas komt Eventim niet met een oplossing voor mijn klacht. Ze reageren zeer kortaf en geven aan dat we het zelf maar moeten oplossen. WAARDELOOS BEDRIJF!

S. de Bruijn

Ook een klacht indienen over See Tickets?