Klacht See Tickets: kaarten bestellen voor Soldaat van Oranje

Klachtnummer
# 92748
Gebruiker
Marie-Jose
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Afgelopen vrijdag gebeld met see tickets voor 2 kaartjes voor Soldaat van Oranje. Ik werd vriendelijk geholpen. De dame aan de lijn heeft voor mij uitgezocht om 2 kaartjes op een van de voorste rijden voor de zaterdag of de zondag. De eerst mogelijke datum was 12 september, rij 12. Deze kaartjes zijn vast gelegd en voor de betaling kreeg ik een mail. Ik had 3 podiumkaarten om mee te betalen en de rest wilde ik via ideal betalen. Helaas was er storing met de ideal, toen ik nogmaals de betaling wilde doen bleek dat het saldo van de podiumkaarten nihil was. Teruggebeld met see tickets, enige optie was om de bestelling automatisch te laten verlopen en dan opnieuw een bestelling te plaatsen. Op mijn vraag of de kaartjes dan wel vastgehouden konden worden, was niet mogelijk. Op zaterdag in de avond zag ik de mail dat de opdracht was geannuleerd. Direct gebeld, helaas de kaartjes waren (zoals ik al vreesde) niet meer beschikbaar.

De oplossing

2 kaartjes voor de musical Soldaat van oranje, voor de zaterdag of zondag om 14 uur.
1ste rang, tm rij 12.

1 reactie

  1. Auteur
    See Tickets
    Datum
    Klant gesproken en samen een nieuwe boeking kunnen maken.

Ook een klacht indienen over See Tickets?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen