Klacht See Tickets: onterecht verzenkosten betaald

Klachtnummer
# 49002
Gebruiker
Leeuwen
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Tickets zouden worden opstuurd per post daar betaal je transactiekosten voor van 2,55
deze tickets niet ontvangen dus bellen a 0,45 euro cnt per minuut!!!
Konden we ze bij de kassa afhalen.
Ik vraag dus een vergoeding hiervoor, willen ze een souvenirbrochure opsturen, het is een gebaar maar dat boekje heb ik al.
Schrijven ze later dit: " Naast de prijs voor uw toegangsbewijzen betaalt u reserverings kosten. Reserveringskosten bestaan uit transactie- en bespreekkosten.
Per kaart betaalt u bespreekkosten en per boeking transactiekosten. Uit deze kosten betaalt SEE haar dienstverlening, administratie- en verzendkosten. Het spijt ons ten zeerste dat de kaarten niet verstuurd zijn. Wij kunnen hiervoor echter geen vergoeding bieden".
Dit is dus niet waar want je kan ook per boeking aangeven dat je ze afhaalt bij de kassa en dan betaal je dus 0,00!!!!

De oplossing

Minimaal een vergoeding.

2 reacties

  1. Auteur
    See Tickets
    Datum
    Klant per mail beantwoord.
  2. Auteur
    See Tickets
    Datum
    De kosten zijn inmiddels geretourneerd.

Ook een klacht indienen over See Tickets?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen