Klacht See Tickets: Slechte 'podiumplaatsen' vrienden van Amstel Live

Yolanda

Wij zijn 29 januari jl met 4 personen naar Vrienden van Amstel Live geweest. We hadden podiumplaatsen à €74,50. Totaal hebben we € 333,40 betaald. De podiumplaatsen vielen echter zwaar tegen helaas. Het bleek te gaan om plaatsen schuin naast/achter het podium. Toen wij aankwamen om half 8 waren de plaatsen langs de railing al helemaal bezet. We hebben geprobeerd een plaatsje te vinden waar we iets konden zien. Helaas hadden wij echt TOTAAL geen zicht. Toen het concert begon met Anouk zijn we 3x op en neer gelopen, kijken waar we het een beetje konden volgen. Nergens zicht. Dit hadden we na 15 minuten helemaal gehad. Uiteindelijk via een aardige medewerkster gewezen naar vrije plaatsen op de tribune. Hier gelukkig nog een mooi concert kunnen meemaken. Kortom: belachelijk om zoveel geld kwijt te zijn voor zulke WAARDELOZE plaatsen!!!!!! Super slecht van See tickets! ik vind het niet meer dan terecht als hier nog een goede tegemoetkoming voor komt!

Geldelijke compensatie of evt voor de nieuwe editie 2 voor de prijs van 1

See Tickets
    De klacht is doorgestuurd naar de producent van Vrienden van Amstel Live. De klant zal rechtstreeks worden benaderd.
    Yolanda
    Er is nog op geen enkele manier contact met mij gezocht, inmiddels een week verder........
    See Tickets
    Klant telefonisch benaderd en uitleg gegeven over klachtprocedure.

Ook een klacht indienen over See Tickets?