Klacht See Tickets: teveel betaald voor de kaarten

MB

Ik heb 4 kaarten gekocht via seeticket voor de ICE AGE ON ICE in Ahoy voor zondag 9 maart om 11:00 uur. Ik heb in totaal € 151.80 betaald. Nu is er vandaag een actie van Seeticket via groupon kan je de kaarten die ik besteld heb voor € 28 euro per kaart kopen voor dezelfde rang. Dat is een korting voor mij van € 40,-. Waar ik voor benadeeld bent. Seeticket wil mij op geen andere manier tegemoet komen voor mijn verlies. Zij hopen dat ik in de toekomst toch nog kaarten blijf kopen via seeticket met het geluk dat ik dan wel met een actiekorting kaarten kan kopen. Hoe moet ik vantevoren weten dat zij dezelfde kaarten kort daarna met korting gaan verkopen. Als ik wacht met kopen loop ik de kans dat de kaarten uitverkocht zijn. Zij komen nu niet meer betrouwbaar over. Als je dus kaarten koop bij Seeticket kunnen zij kort daarna dezelfde kaarten met dezelfde rang verkopen voor een veel goedkoper tarief! Dit is niet eerlijk! Ik voel me ontzettend benadeeld en absoluut niet geholpen.

Graag een tegemoetkoming voor mijn verlies van € 40 euro.

See Tickets
    Geachte mevrouw Biharie,We vinden het erg vervelend dat u enige tijd na uw aankoop dezelfde kaarten elders goedkoper gezien hebt. Dit kan helaas gebeuren; een producent kan op gegeven moment besluiten om een actie te houden waarbij de kaarten goedkoper worden aangeboden. Doorgaans zijn acties dan niet geldig voor eerder gedane aankopen.In dit geval heeft de producent ervoor gekozen om de kaarten tevens via een ander verkoopkanaal aan te bieden, namelijk Groupon.
    In dat geval koopt u de kaarten niet bij See Tickets, maar bij Groupon. Door tijdig kaarten te reserveren verzekert u zich van kaarten voor een evenement. Daarbij zullen er in het algemeen betere plaatsen beschikbaar zijn.Hopelijk is de situatie met deze uitleg duidelijker geworden.Met vriendelijke groet,See Tickets
    Customer Care
    MB
    Geachte heer/mevrouw,het klopt niet wat u zegt dat de kaarten via groupon worden aangeboden, de kaarten worden door jullie via groupon aangeboden. Dat kan je ook lezen op de groupon actie, daar staan jullie namelijk op vermeld. Tevens klopt het ook niet dat ik nu betere plaatsen heb omdat ik eerder de kaarten gekocht hebt, want ik heb rang 2 kaarten en er worden voor dezelde geld rang 1 kaarten verkochten die een betere zicht geven dan de kaarten die ik gekocht heb.
    See Tickets
    Geachte mevrouw Biharie,De actie wordt niet door Seetickets , maar door de betreffende producent aangeboden. Alleen de tickets worden door Seeticket ingeboekt en verstuurd.Met vriendelijke groet,See Tickets
    Customer Care

Ook een klacht indienen over See Tickets?