Klacht Seeyourheartbeat.com: Betaald, maar geen levering en geen reactie

AJvL

30/10/2015 een USB stick besteld (en betaald via iDeal), echter nooit ontvangen. Verkoper reageert niet op (herhaaldelijke) e-mails.

Ik wil mijn geld terug.

AJvL
    Een kwartier na het plaatsen van deze klacht reageerde Jan Gerritsen. Hij bood aan dat ik mijn bestelling kan annuleren omdat er nog geen zicht is op een mogelijke levertijd (webshop vermeld: 3-5 dagen). Ik heb gereageerd inderdaad te willen annuleren, en wacht nu af of het aankoopbedrag teruggestort wordt.
    AJvL
    We zijn nu 5 dagen verder, en ik heb sinds mijn verzoek om annulering geen enkele reactie meer ontvangen, en mijn geld ook nog niet terug. Wat een kansloze zaak dit.
    Seeyourheartbeat.com
    Beste Arend Jan,

bij voorraad status staat word verwacht, levertijd is dus nog niet bekend. De 29.99 zijn zoals afgesproken afgelopen zaterdag geretourneerd. Mvg Jan
    Beste Jan,

Ik zie dat je dit weekend de levertijd hebt aangepast ja, de maand dat je mij hebt laten wachten stond deze op 3-5 dagen!
    Beetje laf he, nu wijzigen en dat melden alsof ik gek ben.
    Ook bijzonder dat ik alleen reactie per mail krijg na het openbaar melden van mijn ervaring.

Succes met je zaak. Ik zou op z'n minst een stagiair inschakelen om de mail binnen 2 weken te beantwoorden.
    AJvL
    Verkoper reageert uitsluitend na openbaar plaatsen van de klacht.
    En geld terugstorten duurt ook lang genoeg...

AJvL

Ook een klacht indienen over Seeyourheartbeat.com?