Opgelost door Seeyourheartbeat.com: Er wordt niet geleverd, ze reageren niet op de mail en de telefoon wordt niet opgenomen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 182782
Gebruiker
HKB
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Op 19 juli een monoculair besteld en via Ideal betaald.
Op 27 juli gereclameerd, en op 3 augustus een mail gekregen dat de kijker in de week daarop zou binnenkomen en worden verstuurd.
Op 15 augustus weer gemaild, maar hierop geen reactie.
Op 21 augustus weer gemaild, maar wederom geen reactie.
Op 23 augustus gebeld, maar krijg dan een telefoonbeantwoorder die zegt dat "alle" medewerkers in gesprek zijn en wordt dan afgebroken.
Daar wederom een mail achteraan gestuurd.
Vandaag 26 augustus een ultimatum gesteld dat er voor 1 september geleverd moet worden daar ik anders van de koop af zie. Ik wacht even af, maar heb weinig hoop.

De oplossing

Voor 1 september leveren wat besteld is.
Zo niet, dan terugstorten van het betaalde bedrag.

2 reacties

  1. Auteur
    HKB
    Datum
    Op 31-8 plotseling bericht van citymail.nl dat het pakket onderweg is.
  2. Auteur
    HKB
    Datum
    Hoewel ik in afwachting was van de afhandeling lost het zich nu vanzelf op.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
HKB
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy