Klacht Seeyourheartbeat.com: Geld 2 jaar na retour nog niet terug

Maartje07

2 pakketten C9 detox besteld bij Seeyourheartbeat. Echter kwamen de pakketten te laat waardoor we de detox niet af konden maken voor onze vakantie. Telefonisch contact gehad en er werd gezegd dat we de pakketten retour konden sturen. Dit ook nog een keer op mail gezet op vraag van de winkel. Omdat het geen zin had de pakketten op te halen heb ik contact gehad met DHL en zij gaven aan dat ik het pakket niet of hoefde te halen dan ging het automatisch retour. Dit zo dus gedaan. Meerdere keren contact gehad via mail.
Omdat Seeyourheartbeat opdrachtgever is konden ze bij DHL niet voor mij opzoeken of het pakket al terug was bij de eigenaar.
Dit allemaal op mail gezet naar Jan van Seeyourheartbeat. DHL heeft gezegd dat jan contact op moet nemen als de pakketten nog niet terug zijn want dan starten ze een onderzoek. Jan reageert contact te hebben gehad met DHL en dat ik een onderzoek moet laten starten. Contact met DHL wijst uit dat dit niet klopt. Pakket is nooit bij mij geweest en Jan blijft dus verzender en daarmee verantwoordelijk. Bij DHL staat ook helemaal geen contact van Jan geregistreerd. Sterker nog; DHL geeft aan dat het pakket bij hun in het ophaalstation ligt, maar dat Jan het nooit op is komen halen. Mails met vraag om oplossing worden niet meer beantwoord.
Bedrag van €200,- 2jaar! na dato nog niet terug.

€200,- terugstorten

Seeyourheartbeat.com
    Het zit iets anders in elkaar, DHL heeft de pakketten aangeboden maar er was niemand thuis, dan kan men het afhalen bij het opgegeven DHL punt, dat is echter niet gebeurd, wij crediteren pas na ontvangs goederen.

Mvg Jan
    Maartje07
    Aangifte bij politie, alle gedupeerden aan te raden. Melding bij consuwijzer en fraudehelpdesk
    Seeyourheartbeat.com
    u kunt beter de pakketten bij het afhaal adres op gaan halen en evt retour sturen, zodra ze hier binnen komen worden ze gecrediteerd

mvg Jan
    Maartje07
    U weet dat dit niet kan. DHL heeft u al meerdere malen laten weten dat ik dit pakketje niet op kan halen en dat u zelf een onderzoek moet laten starten bij hen. Dan kunnen zij u het geld crediteren als het zoek is en u weer naar mij.
    Zoals reeds vele eerdere keren ook al naar u is gecommuniceerd maar u verzuimt.
    Seeyourheartbeat.com
    dit is onzin, wij gaan niet naar Ell rijden om de pakketten op te halen, DHL gaat geen pakketten vergoeden die niet afgehaald worden.

Mvg Jan
    Maartje07
    Pakket lag bij DHL punt zoals DHL u ook mede heeft gedeeld. U werd verzocht met hen contact te zoeken en heeft dit verzuimd. Ze hebben niet voor niets een case aangemaakt.
    Seeyourheartbeat.com
    weer klopt uw verhaal niet, case aanmaken gaat op verzoek van verzender, dat is dus gebeurd.

mvg Jan

Maartje07
Geen aangeboden oplossing. Maar gezien de vele! Slechte recensies op internet was dit helaas ook niet te verwachten. Heb het nu bij de politie neergelegd.

Ook een klacht indienen over Seeyourheartbeat.com?