Klacht Sefa Meubel : 2 x verkeerde bestelling en levering niet volgens afgesproken datum.

Klachtnummer
# 418155
Gebruiker
ZehraHuseyin
Datum
0 reacties

Details

De klacht

ik heb in augustus een bed besteld met opbergerruimte. ik heb mijn bed ontvangen maar zonder opbergruimte. toen hebben ze een nieuwe besteld. die is gekomen te laat + verkeerde formaat die hebben ze toen weer terug gebracht en zouden ze het opnieuw bestellen ( hebben ze ook gedaan ) maar weer krijgen we het niet op de afgesproken datum. het zou in de week van 6 t/m 12 jan komen en nu zeggen ze dat het te druk is en het pas 6 februari geleverd kan worden.

De oplossing

Ik wil graag mijn bestelling deze week. als dat deze week niet kan wil ik mijn geld terug. ik ga niet meer wachten

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Sefa Meubel hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Sefa Meubel ?