Klacht Sefa Meubel : Laminaat wordt niet geleverd

Klachtnummer
# 321316
Gebruiker
A Looij
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 20 augustus laminaat besteld en betaald. Na de bevestiging geen reacties meer op mails, helemaal niets. Ik ben inmiddels verhuisd naar mijn nieuwe huis en probeer het nieuwe adres door te geven maar totaal geen reactie meer van dit bedrijf :-((( Zit je dan in je nieuwe huis zonder laminaat!

De oplossing

Het laminaat leveren!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Sefa Meubel hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Sefa Meubel ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen