Klacht Sefana.nl: Retour niet aangekomen, dus geld niet terug gekregen

Klachtnummer
# 592602
Gebruiker
Suzy
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Slechte kwaliteit spullen. Alles in november teruggestuurd naar China, echter gisteren heel het pakket retour gekregen na 5 maanden. Dus nu mn geld voor de spullen niet terug gekregen en de verzendkosten van bijna €40,- kwijt. Heel slecht en dat terwijl ze een adres in Amsterdam hadden.

Gewenste oplossing

Ik wil mn geld terug van de aankoop. Ik heb de spullen dus hier liggen. Die wil ik best op hun kosten nogmaals versturen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Sefana.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Sefana.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen