Klacht Segerink & Wolbers: annulering private leasecontract

hzwen

Op 11 November jl had ik van Segerink en Wolbers een private leaseofferte opgevraagd. Ik had gevraagd welke documenten er nodig waren voor de acceptatieproces de gevraagde documenten omtrent het acceptatieproces op 20 november opgestuurd naar de verkoopadviseur .op 7 December had ik vervolgens een telefoontje ontvangen dat mijn papieren door het leasebedrijf ESWE akkoord waren bevonden en dat de auto besteld kon worden. Ik had [naam verwijderd door moderator] vervolgens gevraagd of dat ik nog van kleur kon wisselen. dat was geen enkele probleem omdat de besteling niet definitief was. Op 9 December had ik vervolgens een nieuw contract opgestuurd gekregen met de kleurwijziging. Deze had ik niet getekend en retour verzonden aangezien ik op 15 dec [naam verwijderd door moderator] had gebeld dat ik af zag van het leasecontract. Er was mij toen gezegd dat de bestelling geannuleerd zou worden. Vervolgens werd ik eind februari door de verkoopadviseur gebeld dat de auto binnen zou zijn??? Nu krijg ik een rekening van €1000!!!

Ik ben van mening dat ik op tijd de annulering heb doorgegeven ik heb vervolgens nadat ik het contract opgestuurd heb gekregen tijdig op 15 December gebeld met de melding dat ik de bestelling wou annuleren. De verkoopadviseur had mij toen te kennen gegeven dat hij de bestelling zou afmelden. Vervolgens was ik verbaasd dat ik eind februari werd gebeld met de melding dat de auto binnen zou zijn. Ik voel me zwaar in de maling genomen. Zeker omdat ik toen ik nogmaals het verhaal aan de verkoopadviseur uitlegde, [naam verwijderd door moderator] zich ineens het gesprek mbt de annulering niet meer kon herinneren. Het enige bewijs was ik op papier heb is een overzicht van mijn telefoongesprekken. Hieruit valt terug te zien dat ik [naam verwijderd door moderator] op 15 December om 9:18 had gebeld. De dag dat ik hem telefonisch had doorgegeven de bestelling te annuleren. Ik eis dat de factuur komt te vervallen het is geheel onterecht. Het is pure diefstal van de consument!!! ik heb op tijd de bestelling geannuleerd.

Wij vinden dat Segerink & Wolbers hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Segerink & Wolbers?