Klacht Segesta: Opzeggen huur ivm niet meer kunnen betalen.

M. Flippo

Ik heb in febr. 2015 de huur opgezegd omdat ik het niet meer kan betalen ivm met alimentatie die ik moet gaan betalen en daarvoor ook met een advocaat bezig ben die een hoop geld kost. Mijn huurcontract loopt tot 31 juli 2015 en kan er dus niet onderuit. Ik krijg hierdoor alleen nog maar meer schulden. Nu ben ik vorige week in het huis geweest, er kwam een vrouw inspecteren wat er allemaal gedaan moest worden. Zoiets belachelijks heb ik nog nooit meegemaakt! Er is een stuk uit de muur in de slaapkamer is eruit gebrokkeld. De gordijnen moeten naar de stomerij, die ik pas nog weg gebracht had. Alles moet gereinigd worden terwijl het gewoon schoon is. Het is teveel om op te noemen maar dit lijkt meer op pesten! Al die kosten komen ook voor mijn rekening, ik kan het gewoon niet betalen maar er word helemaal geen rekening mee gehouden. Ik heb anderhalf jaar iedere maand 1035 betaald maar heb het nu gewoon niet meer.

Ik wil gewoon vanaf febr. 2015 van mijn contract af ik kan het niet betalen en er komt ook geen geld meer. Het is een huurhuis en als iemand eruit gaat heb je nou eenmaal gebruikers sporen daar heb ik ook al die tijd voor betaald dus daar wil ik ook verder geen kosten van krijgen.

Wij vinden dat Segesta hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

M. Flippo
    Er werd niet gereageerd en krijg nu de eindafrekening van 8.344,31 wat helemaal niet eerlijk is. Ik hoop dat jullie iets voor ons kunnen betekenen? Ik heb hierover ook weer een nieuwe klacht ingediend.