Klacht Segoria: blokkade moet er vandaag af

Klachtnummer
# 261840
Gebruiker
zwartsy1
Datum
2 reacties

Details

De klacht


Ik ben al vanaf 9 februari bezig om een onterechte incasso weg te krijgen, uiteindelijk gisteren met veel moeite, want ze wijzen je van kastje naar de muur. Ze laten je geruime tijd wachten , omdat de mensen die daar zitten geen verstand van zaken hebben!!!!!! ik wil die blokkade eraf en nu moet ik weer dagen wachten, hoe simpel kan het zijn...... ik wacht al een aantal maanden. Ze nemen je gewoon in de maling.
Ik wil dat het vandaag nog wordt opgelost, anders ga ik stappen ondernemen....... ik ga rechtsbijstand erachter zetten en ga ik schadevergoeding
eisen voor mijn tijd en telefoonkosten!!!!! Ik ben woest. Heb dit echt nog nooit meegemaakt .

De oplossing


dat die blokkade er vandaag nog af gaat, lensway heeft zelfs een gratis zonnenbril aangeboden omdat als excuus..... bij segoria wordt je afgesnauwd!!!!!
zeer klant onvriendelijk,

2 reacties

  1. Auteur
    Segoria
    Datum
    Beste mevrouw Zwart,

    Bedankt voor uw bericht. Wij hebben uw klacht in behandeling genomen en komen hier zo spoedig mogelijk bij u op terug.

    Met vriendelijke groet,

    Segoria
  2. Auteur
    Segoria
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste mevrouw Zwart,

    Wij hebben vernomen dat u ondertussen contact met Klarna heeft gehad en dat zij u een oplossing hebben geboden. Wij zijn blij voor u dat het opgelost is.

    Met vriendelijke groet,

    Segoria

Ook een klacht indienen over Segoria?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen