Klacht Segoria: Geannulleerde bestelling via wish aan deur geweigerd.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 487113
Gebruiker
Michel0001
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Steeds moeten herhalen wat er speelt en telkens dezelfde reactie.
Dit is geen zaak tussen mij en de vervoerder, maar tussen vervoerder en verkoper.
Zie:
Graag wijs ik jullie hierbij op artikel 7:11BW.
Hierin staat beschreven dat het risico van verzending bij de verkoper ligt.
Alleen een verklaring van de vervoerder (bijv track&trace) is onvoldoende om te bewijzen dat ik het heb ontvangen.
Dit heeft de Geschillencommissie in 2007 in een uitspraak bepaald. De behandelende Geschillencommissie bepaalde dat de verkoper niet kon bewijzen dat het artikel was afgeleverd, omdat er geen ondertekend bewijs van ontvangst kon verschaft worden.

Gewenste oplossing

Vordering intrekken zsm
Geboden oplossing
Krijg niet eens een reactie terug meer
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Segoria is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    Michel0001
    Datum
    Er is niks opgelost!

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Segoria?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen