Segoria is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.
Klacht Segoria: Geannulleerde bestelling via wish aan deur geweigerd.
Details
Klacht
Steeds moeten herhalen wat er speelt en telkens dezelfde reactie.Dit is geen zaak tussen mij en de vervoerder, maar tussen vervoerder en verkoper.
Zie:
Graag wijs ik jullie hierbij op artikel 7:11BW.
Hierin staat beschreven dat het risico van verzending bij de verkoper ligt.
Alleen een verklaring van de vervoerder (bijv track&trace) is onvoldoende om te bewijzen dat ik het heb ontvangen.
Dit heeft de Geschillencommissie in 2007 in een uitspraak bepaald. De behandelende Geschillencommissie bepaalde dat de verkoper niet kon bewijzen dat het artikel was afgeleverd, omdat er geen ondertekend bewijs van ontvangst kon verschaft worden.
Gewenste oplossing
Vordering intrekken zsm- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.