Klacht Segoria: Geen oplossing mogelijk

Petrastar

Enige tijd geleden is er via de website van lesara een bestelling geplaatst. Hierbij ben ik akkoord gegaan met de betalingsovereenkomst via Klarna.

Momenteel heb ik een brief ontvangen met buitengrechtelijke kosten van €40,- bovenop het aankoopbedrag.
Hierover heb ik telefonisch contact gelegd met segoria om deze zaak te bespreken, daar er door mij geen factuur is ontvangen.

Ook gaf de medewerker aan dat er een aanmaning is verstuurd, echter is deze óók niet door mij ontvangen. In de betalingsovereenkomst wordt echter vermeld dat deze begint met een factuur.

De medewerker heeft mij gevraagd een mail te sturen om tot een oplossing te komen, vlak na de mededeling dat mailen geen nut heeft, omdat deze bij hem terecht komt! (Goed advies, daar kan de klant iets mee )

Tevens heeft meneer aangegeven dat hij zou noteren dat ik niet ging betalen, echter heb ik dit nooit gezegd en heb meneer gevraagd om alléén te noteren dat ik geen factuur of aanmaning heb ontvangen, en ga er ook vanuit dat deze aantekening is gedaan.

Contact met Klarna levert net zo min op, deze mevrouw is nog brutaler dan meneer van segoria en durft het telefoongesprek af te breken tijdens mijn klachtomschrijving! Zeer klantvriendelijk en professioneel dus.

Graag zou ik iemand spreken die mij een oplossing kan bieden, welke wél klantgericht is en niet de hoorn erop gooit.
Welke oplossing dit ook mag zijn, ik hoop dat ik als nieuwe klant opnieuw vertrouwen kan hebben in deze organisatie.
Indien er geen oplossing mogelijk is, zoals meneer aangaf, wens ik een bewijs van de verstuurde (wettelijk verplichtte) aanmaning.

Ik verneem graag van u terug om één van beide tegemoet te zien.

Met vriendelijke groet

Petra

Verzonden vanaf mijn Samsung Galaxy-smartphone.

Een bewijs dat de facturen door mij zijn ontvangen, evenals een ontvangstbewijs van de aanmaning.

Segoria
    Geachte mevrouw Star,

Bedankt voor uw bericht. Wij konden u telefonisch niet bereiken en hebben u daarom per e-mail van een inhoudelijke reactie voorzien. Mocht u verder nog vragen voor ons hebben, dan kunt u uiteraard contact opnemen. Wij zijn telefonisch bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 08:00 uur en 17:00 uur op 020 - 808 28 54.

Met vriendelijke groet, Segoria

Petrastar

Ook een klacht indienen over Segoria?