Opgelost door Segoria: Ik krijg onterechte sms berichten over het betalen van openstaande vorderingen via Klarna.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 491703
Gebruiker
HAFC
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik krijg onterechte sms berichten over het betalen van openstaande vorderingen via Klarna.

Gewenste oplossing

Stoppen met sms-en
Geboden oplossing
Zeer snel en goed geholpen. Super!
Status
opgelost
Beoordeling
happy

1 reactie

  1. Auteur
    Segoria
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw Soek,

    Bedankt voor uw bericht.

    Indien u SMS-berichten ontvangt die niet aan u gericht zijn, dan kan het zijn dat uw gegevens zijn gebruikt zonder uw toestemming. Wij verzoeken u om deze reden telefonisch contact met ons op te nemen, dan kunnen wij u hierbij verder helpen.

    Wij zijn maandag tot en met vrijdag tussen 08.00 en 17.00 uur te bereiken op telefoonnummer 020 - 808 28 54.

    Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Segoria

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Segoria?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen