Klacht Segoria: Incassovordering ontvangen zonder ooit factuur en/of betalingsherinneringen te hebben ontvangen

Michelle

Tot mijn verbazing ontvang ik vandaag een incassovordering van Segora mbt een openstaande factuur van Klarna. Het gaat om een bestelling 18-6 met betalingsomschrijving 51606158015713389 In de brief, welke ik via de post ontvangen heb, wordt gesproken over betalingsherinneringen die mij verstuurd zijn.De bestelling heb ik inderdaad gedaan en destijds zat hier geen acceptgiro bij.Ik was in de veronderstelling dat deze wel via mijn email zou en heb er niet meer aan gedacht. de acceptgiro de betalingsherinneringen heb ik nooit gekregen.zowel nvia de post/ email.Onlangs heb ik weer een bestelling gedaan en factuur ontvangen via Klarna. Wanneer ik inlog op my.klarna zie ik de laatste factuur (welke ik wel heb ontvangen) daar in staan. De factuur waar over schrijven kan ik niet terug vinden bij de openstaande facturen. Ook niet in de geschiedenis map van my.klarna Ik vermoed daarom dat iets is misgegaan, wat weer de nooit aangekomen factuur en betalingsherinneringen kan verklaren.

Ik ben bereid om de hoofdsom a 19,92 euro van de bestelling van 18-6 te betalen. Helaas heb ik, door onverklaarbare redenen (technische fout misschien?) dus nooit de factuur of betalingsherinneringen ontvangen. Niet via mijn email en niet via de post. Daarom vind ik dat de buitengerechtelijke kosten, die mij worden aangeslagen, niet terecht zijn. Ik zou dan ook graag zien dat deze kosten kwijt worden gescholden. Daarnaast zou ik graag alsnog de factuur willen ontvangen voor de bestelling met betalingsomschrijving voor mijn eigen boekhouding.

Via de mail heb ik Segoria op de hoogte gesteld.

Segoria
    Geachte mevrouw Tent,

Bedankt voor uw bericht.

Uit onze gegevens blijkt dat onze collega u inmiddels per e-mail heeft geïnformeerd. Tevens hebben wij gisteren, 23-08-2016, uw betaling succesvol geregistreerd.

Voor verdere vragen kunt u altijd reageren op onze e-mail of telefonisch met ons contact opnemen.

Wij zijn telefonisch bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 08:00 uur en 17:00 uur op 020-8082854.

Segoria