Klacht Segoria: Incassovordering

# 195131
Geke

Vandaag een brief gekregen van Segoria voor een factuur die ik niet zou hebben betaald. Bedrag van de factuur was 37,32 voor voedingssupplementen. Bij de supplementen zat geen factuur en naderhand heb ik ook digitaal niets ontvangen (ik ben altijd erg zorgvuldig met mijn betalingen). Nu krijg ik een aanmaning van 40 euro, terwijl ik nog niet eens een herinnering heb gehad!
Ik heb het oorspronkelijke bedrag meteen betaald, maar de aanmaningskosten vind ik volledig onterecht, omdat dit de eerste keer is dat ik überhaupt iets van Klarna hoor!

Kwijtschelding van de buitengerechtelijke kosten, en voortaan eerst facturen per mail!

Segoria
    Geachte mevrouw Koppenol,

Bedankt voor uw bericht.

Naar aanleiding hiervan hebben wij u een e-mail gestuurd met een inhoudelijke reactie.

Voor verdere vragen kunt u altijd reageren op onze e-mail of telefonisch met ons contact opnemen.

Wij zijn telefonisch bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 08:00 uur en 17:00 uur op 020-8082854.

Segoria

Ook een klacht indienen over Segoria?