Klacht Segoria: Incassovordering

Klachtnummer
# 195131
Gebruiker
Geke
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Vandaag een brief gekregen van Segoria voor een factuur die ik niet zou hebben betaald. Bedrag van de factuur was 37,32 voor voedingssupplementen. Bij de supplementen zat geen factuur en naderhand heb ik ook digitaal niets ontvangen (ik ben altijd erg zorgvuldig met mijn betalingen). Nu krijg ik een aanmaning van 40 euro, terwijl ik nog niet eens een herinnering heb gehad!
Ik heb het oorspronkelijke bedrag meteen betaald, maar de aanmaningskosten vind ik volledig onterecht, omdat dit de eerste keer is dat ik überhaupt iets van Klarna hoor!

De oplossing

Kwijtschelding van de buitengerechtelijke kosten, en voortaan eerst facturen per mail!

1 reactie

  1. Auteur
    Segoria
    Datum
    Geachte mevrouw Koppenol,

    Bedankt voor uw bericht.

    Naar aanleiding hiervan hebben wij u een e-mail gestuurd met een inhoudelijke reactie.

    Voor verdere vragen kunt u altijd reageren op onze e-mail of telefonisch met ons contact opnemen.

    Wij zijn telefonisch bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 08:00 uur en 17:00 uur op 020-8082854.

    Met vriendelijke groet,

    Segoria

Ook een klacht indienen over Segoria?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen