Klacht Segoria: Niet antwoorden

Klachtnummer
# 481716
Gebruiker
HoneyBee
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Het niet antwoorden op mails en geen goede informatie verstrekken.

Gewenste oplossing

Dat ze reageren

1 reactie

  1. Auteur
    Segoria
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw De Feijter Schrier,

    Bedankt voor uw bericht.

    Naar aanleiding hiervan hebben wij u een e-mail gestuurd met een inhoudelijke reactie.

    Voor verdere vragen kunt u uiteraard telefonisch contact met ons opnemen.

    Wij zijn telefonisch bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 08:00 uur en 17:00.

    Meer informatie hierover vindt u in de e-mail die wij u hebben toegestuurd.

    Met vriendelijke groet,

    Segoria

Ook een klacht indienen over Segoria?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen