Klacht Segoria: Onterechte aanmaningen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 482428
Gebruiker
lc meeder
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Onterechte aanmaning voor een bestelling die nooit is geplaatst, en dit al voor de zoveelste keer. Verwijzen terug naar Klarna, waarmee contact onmogelijk is zonder bestelnummer - dat er dus NIET is omdat ik niks heb besteld. Om gek van te worden.

Gewenste oplossing

Hun zaken op orde brengen; dit lijkt op fraude.
Geboden oplossing
De beloofde e-mail is nergens te bekennen. Er wordt verder niet gereageerd en de dreigbrieven blijven gewoon komen. Tip: betaal nooit via Klarna, want die geven het aan deze cowboys in handen en wenden zelf iedere verantwoordelijkheid af.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    Segoria
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/ mevrouw Meeder,

    Bedankt voor uw bericht.

    Naar aanleiding hiervan hebben wij u een e-mail gestuurd met een inhoudelijke reactie.

    Voor verdere vragen kunt u uiteraard telefonisch contact met ons opnemen.

    Wij zijn telefonisch bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 08:00 uur en 17:00.

    Meer informatie hierover vindt u in de e-mail die wij u hebben toegestuurd.

    Met vriendelijke groet,

    Segoria

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Segoria?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen