Opgelost door Segoria: Onterechte aanmaningskosten

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 426473
Gebruiker
HandigeOoievaar#549
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb een bestelling gedaan bij een webshop op 9 december. Blijkbaar heb ik dit niet betaald maar ik hou wel altijd mijn Klarna in de gaten (elke 1-2 weken). Ook heb ik nooit betalingsherinneringen gekregen voor deze bestelling (wel van anderen).

Nu krijg ik opeens een e-mail van Segoria met een vermeerdering van €40,- (aanmaning), terwijl zij mij nooit hebben gewezen op een achterstallige betaling en het is ook helemaal verdwenen uit mijn Klarna account.

De oplossing

Ik wens dat de aanmaning wordt ingetrokken en anders dat zij mij bewijzen dat zij verschillende betalingsherinneringen hebben gestuurd.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Segoria is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    HandigeOoievaar#549
    Datum
    Klacht is opgelost.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
HandigeOoievaar#549
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Segoria?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen